POSTUP VRÁTENIA TOVARU

V prípade, ak chcete tovar vrátiť alebo vymeniť:
Zašlite ho na adresu:
LOYAL CONSULTING, s.r.o.
Letná 16
010 03 Žilina - Budatín

Obsah zásielky:

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť (tovar musí byť kompletný a nepoužitý)
    ak je napr. k púzdru ochranné sklo zadarmo, je treba vrátiť púzdro aj sklo a dbajte, prosím, na riadne zabalenie tovaru, aby sa nepoškodil.
2. Faktúra alebo jej kópia 
3. Vypísaný a podpísaný protokol o vrátení tovaru na stiahnutie tu ---> ODSTUPENIE OD ZMLUVY 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V prípade reklamácie tovaru (tovar reklamujete v prípade ak je poškodený alebo nefunkčný):
Zašlite ho na adresu:
LOYAL CONSULTING, s.r.o.
Letná 16
010 03 Žilina - Budatín

Obsah zásielky:
1. Tovar ktorý chcete reklamovať
2. Faktúra alebo jej kópia 
3. Vypísaný a podpísaný reklamačný protokol na stiahnutie tu ---> REKLAMAČNÝ PROTOKOL