POSTUP VRÁTENIA TOVARU

V prípade, ak chcete tovar vrátiť alebo vymeniť:
Zašlite ho na adresu:
LOYAL CONSULTING, s.r.o.
Letná 16
010 03 Žilina - Budatín

Obsah zásielky:

1. Tovar, ktorý chcete vrátiť (tovar musí byť kompletný a nepoužitý)
    ak je napr. k púzdru ochranné sklo zadarmo, je treba vrátiť púzdro aj sklo a dbajte, prosím, na riadne zabalenie tovaru, aby sa nepoškodil.
2. Doklad alebo jeho kópia (faktúra, objednavka alebo číslo objednávky na základe ktorej vieme identifikovať objednávku) 
3. Vypísaný a podpísaný protokol o vrátení tovaru. Na stiahnutie tu ---> ODSTUPENIE OD ZMLUVY 
Pokiaľ nemáte možnosť vytlačiť daný protokol nevadí, hlavne napíšte všetky údaje podľa neho aby vám buď bol vymenený tovar správne alebo vrátená platba. 

TOVAR POSIELAJTE DOPORUČENE A PODACIE ČÍSLO NÁM NAPÍŠTE NA EMIAL: info@presmartfon.sk ZÁSIELKY POSIELAJTE DOPORUČENE A NIE NA DOBIERKU, POKIAĽ BUDE ZÁSIELKA ZASLANÁ NA DOBIERKU NEPREVEZMEME JU.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V prípade reklamácie tovaru (tovar reklamujete v prípade ak je poškodený alebo nefunkčný):
Zašlite ho na adresu:
LOYAL CONSULTING, s.r.o.
Letná 16
010 03 Žilina - Budatín

Obsah zásielky:
1. Tovar ktorý chcete reklamovať (Nemusí byť v originálnom obale a obal nemusí byť jeho súčasťou) 
2. Doklad alebo jeho kópia (faktúra, objednávka alebo číslo objednávky na základe ktorej vieme identifikovať objednávku) 
3. Vypísaný a podpísaný reklamačný protokol. Na stiahnutie tu ---> REKLAMAČNÝ PROTOKOL

TOVAR POSIELAJTE DOPORUČENE A PODACIE ČÍSLO NÁM NAPÍŠTE NA EMIAL: info@presmartfon.sk ZÁSIELKY POSIELAJTE DOPORUČENE A NIE NA DOBIERKU, POKIAĽ BUDE ZÁSIELKA ZASLANÁ NA DOBIERKU NEPREVEZMEME JU.