AKO NAKUPOVAŤ?

POSTUP:

Vyhľadajte si tovar, o ktorý máte záujem.

Pokiaľ je pri tovare uvedené "IHNEĎ K ODBERU", tak je tovar pripravený na zaslanie alebo prevzatie okamžite.

Vložte tovar do košíka.

Buď pokračujte vo výbere druhého tovaru alebo môžete dokončiť objednávku.

Vpravo hore sa nachádza košík - kliknite naň.

Pokiaľ máte zľavový kupón, kód vložte do políčka. Ak kupón nemáte, pokračujte tlačítkom "POKRAČOVAŤ".

Zvoľte si spôsob dopravy:

                         Kuriér GLS na dobierku - poplatok 2,90€ alebo pri objednávke nad 30€ je táto doprava ZADARMO.
                         Za dobierku platíte pri preberaní kuriérovi, žiadne dodatočné poplatky nie sú.


                         Slovenská pošta prevod na účet alebo platba kartou - poplatok 1,50€ alebo pri objednávke nad 8€ je táto doprava zadarmo.
                         Za zásielku sa platí prevodom alebo kartou prípadne iná gopay varianta. NIE JE MOŽNÁ DOBIERKA, tá je možná len       pri variante vyššie "kuriér GLS".

                         Prevzatie osobne v Žiline (po zadaní objednávky Vás budeme informovať o možnosti prevzatia) bez poplatku.

                        

Po zvolení dopravy a platby stlačte tlačítko "POKRAČOVAŤ"

Vyplňte údaje:
- meno a priezvisko
- email
- telefón
- ulica a číslo domu (ak nemáte ulicu napíšte len číslo domu)
- mesto
- PSČ

Ak objednávate na firmu, zakliknite políčko a vyplňte firemné údaje.

Ak chcete doručiť na inú adresu, zakliknite políčko a zadajte adresu doručenia.

Ak nám chcete napísať poznámku, zakliknite políčko a zadajte poznámku.

Naša stránka neposiela otravné reklamy emailom, takže ak aj zakliknete políčko newslettery, nebudú vám zasielané, pre novinky sledujte náš facebook.

Ak chcete, môžete sa na našej stránke zaregistrovať a môžete za nákupy získať zľavy na váš registrovaný účet.

Posledný krok je vpravo zakliknúť súhlas s obchodnými a reklamačnými podmienkami a tlačítkom "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY".

Vaša objednávka už bude spracovaná a zaslaná prípadne pripravená na prevzatie a o úspešnom zadaní objednávky Vám príde email. Pokiaľ máte email @centrum.sk a máte plnú emailovú schránku, potvrdzujúci email vám nemusí prísť.